Latest Movie :

Independence Day 1996 Remastered Extended Cut 224Kbps 23Fps 2Ch AC3 TR BluRay Audio

Kaynak       : Blu-ray       
Kodek        : AC3           
Bitrate      : 224 Kbps      
Kanal Sayısı : 2 Chnnls      
Uyumlu Fps   : 23.976        
Süre         : 02:33:33.312 
Boyut        : 246 MB        
Dil          : Türkçe



Kaynak       : Blu-ray & SHD TANNER       
Kodek        : AC3           
Bitrate      : 224 Kbps      
Kanal Sayısı : 2 Chnnls      
Uyumlu Fps   : 23.976        
Süre         : 02:33:33.408 
Boyut        : 251 MB        
Dil          : Türkçe

http://i.hizliresim.com/R3BWa6.jpg



Bu Türkçe ses dosyası orijinal Theatrical Cut Blu-ray diskten alınmış,
aynı zamanda orijinal Remastered Extended Cut Blu-ray diskten alınan sesler ve efektlerle
SMARTHD, TANNER tarafından Extended Cut Blu-ray disk ve Blu-ray rip sunumlara göre 0 delay olarak yapılmıştır.
Seste her hangi bir imza ve ya reklam yoktur, ter temiz bir sestir, güle güle kullanın


Tarafımca hazırlanan FORCED altyazı RAR paketin içine dahildir.
ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME:
Bu Forced altyazıyı lütfen SMARTHD tarafından yapılmış
Extended Cut ses dosyası ile kullanınız.


Independence Day (1996) [Extended Cut] 224Kbps 23Fps AC3 2Ch TR SMARTHD Blu-ray Audio DCRG


Arkadaşlar bu işi yapmakta benim hiç bir çıkarım yok ve hiç bir maddi
gelir falanda ne gütmüyorum nede elde etmiyorum,
benim hobi olarak ve kendi arşivim için emek harcıyarak yaptığım
bu sesleri genele açmakta tek maksadım paylaşımı seven birisi olmamdır,
ses yapımı işini her kes bilmez, senkron işi basit bir iştir tabi bilene,
ama ses yapımı yani Extended, Director's, Ultimete Cut gibi sürümlerin yapılması
ve 6 kanal 8 kanal seslerin işlenmesini bu nette tek-tek kişiler biliyor,
bunlardanda biri benim, lütfen kimse ego olarak algılamasın,
bu işten tek çıkarım ve beni tek menun eden şey sizlerden gelen teşekkür mesajlarıdır,
lütfen emeğe saygısı olan ve sesi indiren herkes bir teşekkürü çok görmesin.
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

Adsız
21 Haziran 2016 11:29

Dostum eline emeğine sağlık.
Çalışmalarında başarılar dilerim

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
Support : Bluray Audio | DTS-HD - DTS-X | DTS HD MASTER = DOLBY TRUEHD = UNCOMPRESSED PCM- Atmos -
Copyright © 2016. Türkçe Ses Dosyası - All Rights Reserved
Türkçe Ses Dosyası Trses Audio TR
Proudly Audio Dubbing Türkçe Ses Audio