Latest Movie :

The Hobbit: The Battle of the Five Armies ( 2014 ) Theatrical & Extended 448-768Kbps 23Fps AC3 6Ch TR Bluray Audio

The Hobbit: The Battle of the Five Armies ( 2014 ) 448Kbps 23Fps AC3 6Ch TR Audio
Kaynak       : Bluray      
Kodek        : AC3          
Bitrate      : 448 Kbps     
Kanal Sayısı : 6 Chnnls     
Uyumlu Fps   : 23.976       
Süre         : 02:24:29.56
Boyut        : 462 MB       
Dil          : Türkçe
  •  http://turbobit.net/6m0x4hqgzpt3.html

The Hobbit The Battle of the Five Armies (2014) 768Kbps 23Fps DTS 6Ch TR Extended SHD
Kaynak       : Bluray      
Kodek        : DTS          
Bitrate      : 768 Kbps     
Kanal Sayısı : 6 Chnnls     
Uyumlu Fps   : 23.976       
Süre         : 02:44:02.560
Boyut        : 901 MB       
Dil          : Türkçe
  • http://turbobit.net/jmt97xrlqr5g.html
Bu ses dosyası orijinal Blu-ray disc'ten alınan Türkçe 6 kanal ses ile aynı zamanda orijinal Extended sürüm Blu-ray disc'ten alınan DTS-HD MA seslerle SHD (SMARTHD, TANNER) tarafından Extended Blu-ray Disc sürümlere yapılmıştır.. Tanner arkadaşımıza Emekleri için teşekkür ederiz..

Share this article :

+ yorum + 2 yorum

15 Haziran 2016 16:15

768 KBPS olanını indirdim ve hayal kırıklığına uğradım işin gerçeği. önceki ses ilerleyen bölümde nakarat yapar gibi devam ediyor. Düzeltme yapayım dedim yaptım baktım sonraki sürelerde yine başka bir ses düzeni hatası ile karşılaştım. Bunun düzeltilip tekrardan paylaşıma sunabilir misiniz.

Adsız
16 Haziran 2016 00:11

Hocamç bu ses dosyasi zamaninda Blu-ray disc sunuma gore hazirlandi, baska sunumlara zor uyar, yani diger rip grublari bir filmi ripledigi zaman sureler ve ya sahnelerde oynama yapiliyor bazenç malesef bu filmde onlardan bir, bu ses hazirlandigi donemlerde tek bir kisiden boyle bir yorum geldi, sona dogru 2 saniye kayma vardi onuda hall edip eklemistim, baskada boyle bir yorum gelmedi, her kes sesin guzel oldugunu ve kendiminde bizzat bluray diskten remux ettigm surume ekleyip izledigimi soyleye bilirim, bide bu ses nette 2 kisi tarafindan islendi, ya bu ses benim degildir ki bu sesi buraya ben eklememisim, arkadas eklemis, netten indirirken karisiklik ola bilir, silinen linklerin yerine diger arkadasin sesi eklene bilir, yada elinizdeki surum uyumsuzdur, sonucta benim seslerime nette baka bilirsiniz, elestiri almayan sesler yapiyorum, saygilar.

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

 
Support : Bluray Audio | DTS-HD - DTS-X | DTS HD MASTER = DOLBY TRUEHD = UNCOMPRESSED PCM- Atmos -
Copyright © 2016. Türkçe Ses Dosyası - All Rights Reserved
Türkçe Ses Dosyası Trses Audio TR
Proudly Audio Dubbing Türkçe Ses Audio